Günlerdir başım ağrıyor,10. Haftamdayım varmı acil önerisi olan,zaten burun konkalarım hep şiş alerjik dendi migren dendi bi türlü gebelikten öncede çare bulamadım bu ağrılara,bi başladımı günlerce geçmiyor aynı durumda olan varsa tavsiye bekliyorum,gebelkten önce desmont ve anyway die hatrlyrm bi burun spreyi kullandm bir ay o çok ii gelmişti,burnumda tıkalı gibi tam nefes alamıyorum zaten artık kbb ye gitmelmym sizce doktorm parol iç dedi ama sanmyrm yarayacağnı daha 1 hafta var kontrolede inanılmaz kötü bişey napym siz söyleyin