Celiktss Yeniden selam, Perşembe 18 haftalık oluyoruz.. detaylı ultrason için doktor araştırıyorum. Tokat Medical parkta detaylı ultrason yaptıran var mı acaba? Doktor önerisine açığız. 20.haftada gitmeyi düşünüyorum
umutubekleyis Celiktss merhaba. 15 haftalık hamileyim daha detaylı ultrason yaptırmadım. Tokat’ta Fazlı Demirtürk’e gidiyorum. Doktorumuzdan çok memnunum çok ilgili birisi. Siz nerede yaşıyorsunuz
Busenurrr97 Celiktss medical parkta zülal dumandan uzak durda hangisine gidersen git böyle artist böyle havalı böyle ilgisiz bir doktor görmedim ben
Celiktss umutubekleyis canım ben normalde İstanbul’da yaşıyorum. Eşim ydışında diye Sivasa ailemin yanına geldim. Normal muayeneye Sivas Medicanaya gidiyordum. Ama detaylı ultrason yapacak doktor Ağustos boyu izinli olacakmış.. benim de Ağustos içinde detaylı yaptırmam lazım.. En yakın Tokat var diye detaylı doktorunu Tokatta araştırıyorum Önerilere bakayım diye geldim
Celiktss umutubekleyis Fazlı bey in yorumlara baktım şimdi gayet iyi.. 4 boyutlu detaylı da yapıyor galiba.. Ücret falan nasıldır acaba? Medical parka mı baksam böyle muayenehane mi araştırsam acaba?
umutubekleyis Celiktss medikal hakkında bilgim yok maalesef . Fazlı hoca özel muayenehanesinde bakıyor 700 lira. Detaylı için de üniversiteden radyolojiye sıra aldırdı. Hem radyoloji hem kendisi bakacakmış. Ama sana git gel zor olabilir
umutubekleyis Celiktss yine de bir arayıp sekreteri ile görüş istersen . Fazlı hoca çok ilgileniyor çok güler yüzlü
Celiktss umutubekleyis git gel çok zor olur ya. Öyle yapamam maalesef. Yol dehşet yoruyo zaten beni. Tek gidiş geliş bile pertimi çıkarıyor
Celiktss umutubekleyis aradım canım. 700₺ye yapıyoruz ama cd/rapor veremiyoruz diyor. Rapor verememek dediği ne?
umutubekleyis Celiktss ben de Niksar’dan gidip geliyorum 40-45 dk sürüyor ama dediğin gibi çok yoruluyorum
Celiktss umutubekleyis direkt üniversiteye mi alsam acaba? Üniversite direkt detaylı yapar mı? İlgili doktor var mıdır… devlete karşı antipatim oluştu İst’da😒
Celiktss Busenurrr97 kadın doğum değil Radyoloji doktoru yapıyo tatlım . Dediğin kadın doğumcu mu? Saydığı üç isimde bu yoktu sanırım
sumeyyepy Busenurrr97 aynenn zülal duman bizim de ilk doktorumuzdu yozgattan özellikle tokata gidiyorduk medikal park iyidir diye, iki kontrolde yok dedik böyle olmaz konuşurken yüzümüze bile bakmıyordu nerdeyse
Busenurrr97 Celiktss oda yapıyor diye biliyorum ya kadın dogumcu oda ben devlette dün yaptırdım detaylı ultrasonu memnun kaldım
Celiktss Busenurrr97 devlet dediğin normal devlet hastanesi mi üniversite mi? Tokatta hiç gitmedim bilmiyorum da.. Hangi doktora yaptırdın acaba? İyiyse ona gideyim ben de
Sinem94 Celiktss detaylı yapar mı bilmiyorum ama ben üniversite de gidiyorum özel olarak Selim beye düşük oluncada İlhan beye gitmiştim ikiside iyiler
Busenurrr97 Celiktss devlet hastanesi canım muhammet emin öz doktorumun ismi devamlı aynı doktora gidiyorum
Celiktss Busenurrr97 detaylıyı ayrıntılı yapıyo mu? Renkli ultrason veriyo mu? Biraz merakımı gidereyim senle 🤦🏽♀️😀
Celiktss Sinem94 anladım canım.. ben düzenli gitmek için değil de sadece Detaylı için gidicem. Detaylı ultrasonu güzel yapması önemli yani bana. 20.haftada gidicem. İki haftam var