mart26 Merhaba kızlar bu günlerde yumurtlama yaşıyorum büyük ihtimalle ve dünden beri leke şeklinde kanamam oluyor bu normal mi acaba.Bir de gebeliğe engel olabilir mi yaşayan varsa bilgilendirebilir misiniz
ErhanKubra mart26 benimde bazen oluyordu akıntı ile birlikte kan doktora gittim çok şükür bir şey yok dedi ama sen bir doktora görün bence
Samta mart26 ben doktora gittim aynı benim de yumurtlama gününde kanamam oluyor. Bu durumla ilgili bir şey söylemedi engel olur vs diye
mart26 Samta ben internetten baktım aslında bu durumu yaşıyan kişiler çocuğumuz yok demişlerdi o yüzden aklıma takıldı
Samta mart26 Allah Allah benim de olmuyor ilgisi olabilir mi acaba. Bir doktor da tamamen normal demişti bilemedim şimdi
mart26 Samta evet bu durumdan dolayı hastaneye gidenler doktorun kanamanın normal olduğunu söylediğini söylüyor 🤔