Cekuvearif Şu an bebek 11+2 ve hamileliğimin ilk ayından beri lekelenme yaşıyorum üç gündür yoğun derecede akıntılı lekelenmem var sizce normal mi ?
yagmur_225 Cekuvearif 15 gün önce aşırı miktarda bi kanamam oldu hemen acile gittik o an iğne ve serum verdiler progestan başlattı doktorum. Şuan hafif hafif lekelenme devam ediyor bazen pembe bazen kahverengi. Doktorunuza görünmenizde fayda var. Benim doktorum bazı gebeliklerde 4. Aya kadar olabileceğini söyledi.
_almirasmom Cekuvearif benım gene hıc lekem olmadı doktor herseye karsı progestan verdı ıcınce yogun camur gıbı kahverengı leke pldu sonra ılacı kestı vucut ıstemıyo o ılacı dıye durdu sonra leke sarı sarı akıntım var
Cekuvearif Benimde akşamına yoğun ve büyük pıhtılı bı kanamam oldu acile gittik progestana devam ettirdiler bebek çok şükür ki yaşıyordu , kalp atışını duyana kadar dünya başıma yıkıldı tabi 😔