haticenurrr merhaba kızlar, öncelikle hepinizi de tebrik ederim Rabbım sagsalim kucağımıza almak nasip etsin ınsaallah 🤲🤩🤩 ben 2 ay önce boş gebelikten düşük yaptım 8+5 olmuştu ama hala ortada bebek yoktu kese vardi. Ilk bebeğim olacakti. Cok sukur ki yeniden nasip oldu geçen hafta öğrendim yarın tam 5 haftalik olucak. Yurtdisindayim normalde 7 hafta ve öncesi asla rdvu vermiyorlar tam görülsün hersey diye ama ben öncekinde çok üzüldüğüm, gittiğimde şok geçirdigim için doktor erken gelebilirsin yeni gebeliğinde demişti 😇 Insaallah kese görülür yarın ve haftayada turkiyede olucam ınsaallah oradan aldim rdv ınsaallah görülür kalp atışımiz da kesemizde. Hepimiz içinde dua edicem sağlıkla görelim kalp atışlarını ınsaallah 🤲🤲😍😍biraz uzun oldu ama kusura bakmayın😅