Kadriye_09 Hatice2323 bnde normal tuz tüketiyorum cnm o kadar sorun değil ama bazı insanlarda vücut kendi yapıyormuş doğumdan sonra geçiyor diyorlar
Hatice2323 Kadriye_09 evet benim ilk gebeligimde de vardı doğumdan sonra 1 hafta sonra geçti ama acaba enfeksiyon felan mi var çünkü ilk kızımda enfeksiyonum ona bulasmisti
Kadriye_09 Hatice2323 bnim ilk gebeliğim cnm 35 haftadayız hiç ödemim olmadı Bi doktorunla görüş bence en sağlıklı cvbı o söyler
Hatice2323 Kadriye_09 evet öyle tabi doktorum şuanda tatilde haftaya randevum var bakalım inşallah kötü bisey değildir
Hatice2323 Tugcebanu hayır acaba tansiyon mu çünkü sıcaklarda başımın tepesi de çok yaniyo ve el ayak titremesi oluyo
Tugcebanu Hatice2323 bugün sağlık ocağındaydım ödemin gözlerine kadar sisiriyorsa bas ağrısı el ayaklarda şişme olursa direkt git acile dediler tansiyonum yüksek çıkmıştı diye canım istersen bi kontrol ettir