Tubiiiiif Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı bebeğin tam olarak hissetmiyorum hareketini doktoruma sordum hissedersin artık dedi inşallah hissedirim minigim ya hissediyorum ben anlamıyorum yada varmı benim gibi bu haftalarda benim gibi olan