Merhabalar güzel anneler,bayadır giremedim buraya. Sonunda benimde bebeğim geldi hatta suan 4ay 22 günlük 🫶 Sizlere doğum hikayemi anlatmak icinn geldim. Sorularınız olursa seve seve yardımcı olurum.
Doğum hikayeme geçiyorum ✨Tam 40 haftalık doktor muayenemiz vardı aksam 9-10 gibi gittik doktor baktı ultrasonda herşey normal kanalda bebek dedi ama gelmeye niyeti yoktu,o ara benim sıvı şeklinde akıntım çoktu doktora söyledim gel bi alttan bakalım dediii. Daha önce hic çatı muayenesi bile yapmamıştı. İlk’ti ve irkildim ama cidden hic korkulacak birşey degilmissss hanımlar. Yani benim için öyleydi. Herneyse doktor çatı muayenesi yaptı ve tataaammm 4 cm açılma var. Ama sancı sıfır. Doktor rahmini uyardım bu gece gelirse gelir gelmezse 2 gün sonra kontrole gel dedi. Çıktık anneme geldik 1-2 gibi eve geldim lavaboya gideyim dedim kanamam vardı doktora söyledim gel bakalım dedi. Ben duş falan aldım öyle çıktık evden. Tekrar alttan kontrol etti bişey yok büyük ihtimal ben uyardığım için kanaman oldu dedi her ihtimale karşı nst bağlan dedi. Nst bağlandım bu arada ablam o hastanede çalışıyor. Yanıma geldi. “Abla kanamam devam ediyor galiba” dedim üstümde beyaz çarşaf seriliydi birden suyum patladı. Tutamıyorum ben şok tabi 😀 sancılarım çıkıyordu nstde ama ben hissetmiyordum doktor geldi yatışını yapıyoruz doğum başladı dedi. Korku heyecan hepsi bir arada tabi. Sancılarım vardı ama cok düzensiz. Doktor cok az suni vereceğim dedi. Evet arkadaşlar suni sancıyı aldım🥹 Bu arada gece 3,30 da yatışım yapıldı. Suni zordu açıkçası ama sonu güzeldi. 2 tane ebe vardı basımda pilates topu yürüyüş vs yaptık. 7 cm oldu artık. Yorulmuştum açıkçası artık doğurmak ve uyumak istiyordum cünkü gözlerim kapanıyordu. Derken… o muhteşem an geldi. Doktor geldi tekrar kontrol etti 9 cm hadi gidelim dedi. Çatala yattım 10 defa ıkınaaksın sadece dedi. Ama mecalim kalmamıştı. 3-4-5 derken 6da geldi cok sükür 🫶 kızlar bu duygunun tarifi yokkkk cidden söylerlerdi inanmazdım içimden böyle bişey aktı gitti anlatamam cok farklı bir duyguydu. Kucağıma verdiler anneeeem dedimmm 🥹 ağlıyordu iki gözümün çiçeği bende rahatlamıştım 😀 yani 4 buçuk saatte kucağıma aldım yavrumu. 🫶