sudamlasi Ozlem9235 kan değerim 8.9 o kadar yiyip içiyorum yine de yükselmiyo bizimkiler yükselmez kolay kolay sanmam ilaçta fayda etmiyo doğumdan önce ve sonra kan verseler hemen toparlarız senin değerin kaç
esrasd Ozlem9235 hgb 10 çıkıyor hep. Demir alıyorum ama yükselmiyor. Çok kötü değil yine de normal değerlere göre düşünmemek lazım bizimkini. Pekmez, kuru üzüm, kırmızı et yararlı. Yiyor musun de, hayır 😆
Dnzcngz Ozlem9235 Bende talesemş taşıyıcısıyım ama ilginç şekilde kan değerlerim normale çok yakın. Doktorum bile şaşırdı. Hgb 12.7 normal değerler içinde. mcv ve mch değerlerim biraz düşük. Mcv 75.4 Mch 24.9
KlncA Ozlem9235 10.haftamdan beri kan şurubu kullanıyorum çok şükür henüz 10.9 un altına düşmedi. 23+2 yim bir dahaki kan tahlilim 1 ay sonra ne çıkacak bakalım
Ozlem9235 sudamlasi benimde hamile kaldığimda 10.03 çıkmıştı geçen hafta tekrar bakılmasını istedim düştüğünü hissettim ama 10.01 çıktı hemen hemen aynı canim sabah ac karnına keçi boynuzu pekmezi iciceksin dedi basladim inşallah faydası olur daha da düşmesinden korkuyorum böyle kalırsa yine iyi:)
Ozlem9235 esrasd benimde 10.01 canim yukselmiyor aynen keçi boynuzu pekmezi içiyorum sabah ac karnına iyi gelir inşallah sende başlayabirisn
Haticeyldrm25 KlncA bende 2 sene kan şurubu kullandım doktorumu değiştirdiğimde çok kızmıştı kan şurubu verilmesine çünkü taşıyıcı hastasının hiç bir şekilde ilaçla tedavisi yokmuş zaten o 2 sene kanım hiç yükselmemişti isterseniz başka bir doktora da görünün bu alanla ilgilenen çünkü her doktor bilmiyor başka bir doktorda kan vermişti bana o da yanlış bir tedaviymiş sadece yediklerimiz bize kan yaparmış maalesef
Ozlem9235 KlncA ben haziranda basladim demir ilacina temmuzda hamile kaldım sanırım doğurana kadar icicem:) 10.01 çıktı en son geçen hafta bakıldı.
KlncA Haticeyldrm25 demek istediğinizi anladım evet ilaç tedavisi bizim kanımızı yükseltmiyor gerçekten. 10 yaşımda bu teşhis koyuldu durumun bilincindeyim ve ozamandan beri ilaç kullanmıyordum zaten. Ama şuanki yanlış bir tedavi değil de hamilelikte daha fazla düşeceği için bir takviye. amaç yükseltmek değil yani
Ozlem9235 Haticeyldrm25 canim bana da kesinlikle kan veremeyiz demir ilacı iciceksin keçi boynuzu pekmezi iç sabahları dedi basladim pekmeze bir faydası olur inşallah:)
Gdg Haticeyldrm25 feritinin 11 in altına düşerse veriliyor ama 11 in üzerindeyse gerek görülmüyor. Tasiyicilarda feritin önemli
Haticeyldrm25 Ozlem9235 canım kuru üzüm , pekmez , yiyebiliyorsan dalak , ceviz , böğürtlen, domates şimdilik aklıma gelenler bunlar
Ozlem9235 Haticeyldrm25 tesekur ederim canim bunları yemeye calisicam ama asiri iştahsızlık var artık düzelmek istiyorum 11+5 olduk bugün günde 2 öğün zorla yiyebiliyorm
sudamlasi Ozlem9235 yine iyi çıkmış ya zaten kan değerimiz sağlıklı insan gibi 4/4 lük olmıcak🙈hafta ilerledikçe kan değeri düşüyo aklında olsun sık sık baktır değerine😐
sudamlasi Ozlem9235 sana demir ilacı vermişler. Demirin de mi düşük benim ki oldukça yüksek pekmez de yiyemezmişim bi ara yiyiyodum hgb yi düşürdü demirimi fırlattı
Ozlem9235 sudamlasi demir ilacina kan ıçin veriyormuş direk kan veremedikleri ıçin öyle dedi ama kan ilacı farklı mi oluyor tardyferon içiyorum
Ozlem9235 sudamlasi demir eksikliğine bağlı anemi galiba benimki yarın kontrolüm var bidaha sorucam bunu canım