Gamzer Eymenebrar Arkadaşım orda doğum yaptı. Çok memnun olduğunu söylemişti. Ama ben bir kere mecburiyetten acile gittim 37. Haftamda hiiç memnun kalmadım.
Eymenebrar Acilde alttan bakiyorkarmis galiba banada acildenbgiris yaparsam ozellikle bakmamalsri icin uyardi cnm iyude karrsiz kaldim gidip gitmemekta
Eymenebrar Dogumdahede ilgi nasil peki canm bnm sezaryan vd cok korkuyorum riskli diye digerlerinde bukadar korkmamistim