Selam kızlar, 8 haftalık hamileyim fakat pek hamilelik belirtim yok önceden bir kaybım var tedirginim geçen hafta bebeği ve kalp atışını gördük şükür doktor 1 ay sonra gel dedi ama içim içimi yiyor sanki buraya post açmamak içinde 2-3 gündür kendimi zor tuttum dua edelim mi birbirimize inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 🫶🏼🫶🏼🫶🏼🥰