Merhaba hanımlar sizlere yaşadığım süreci anlatmak istiyorum. Ben Aralık Ocak ayı gibi gebelik düşündüğümüz için doktor muayenesi oldum smear testi alındı tahliller yapıldı Demir ilacı ve folik asite başlattı 1 sene dene olmazsa tüp bebek demişti. Yumurtlama günlerini deniyorum yok ovulasyon yapıyorum ondada sonuç yok çöktüm gittim üzüntüden 7 kilo verdim eşimde yıprandı gitti muayene oldu sperm sayısı düşük dedi takviyeye başladı ceviz pekmez yedi falan Haziran’da adet oldum bitti gene denedik ama ikimizinde ümidi hiç yoktu imkansız görüyorduk zevkine yapıp duruyorduk adet günüm geldi olmadım gecikecek sandım bekledim bekledim gene yok göğsüme dokunamıyordum felaket acıyordu adet belirtisi sandım gün içinde de çok uyuyordum dedim bu böyle olmaz bide başıma adet düzensizliği gelmesin gidip kan vereyim dedim eşimle gittik ben başladım ağlamaya niye ağladığımı inanın bilmiyorum enabıza düşer dediler hastaneden çıktık dışarda yemek tatlı yedik eve geldik AA dedim test sonucu açıklanmıştır bi baktım pozitif şok oldum nasıl olur dedim hastaneyi aradık karışıklık mı oldu diye hayır dediler güvenmeyip başka yerde yaptırdım bide idrar yaptım hepsi pozitif 😂 haftaya kalp atışını duyacağız şuan 5 haftalığız çok şükür her gün konuşuyorum kendimi eşimi ailemi dinimizi anlatıyorum demem o ki gerçekten stres yapmayın kendinizi üzmeyin sizler bizler plan yaparız ama kader ne derse o olur aşkınızı cinselliğinizi yaşayın bebek için girmeyin yatağa ilişki yaşayıp hemen test için gün saymayın adet gecikmenizi muhakkak bekleyin eski postlarıma bakın bende neler neler yaşamışım şimdi diyorum ki ahh Nilay boşuna üzmüşsün kendini bebişin şimdi gelmek istemiş ve çevredekilerin de dediği gibi beklemediğiniz ve ümidiniz olmadığı an haberini alıyorsunuz :) inşallah sizlerde en yakın zaman da güzel haberler alırsınız rabbim kimseye aratmasın kimsenin de kucağını boş bırakmasın bekleyen isteyen herkes için hep dua edeceğim :)❤️