Aydogdu2 gamzeozer16 benimde ikinci ama ilk erken doğdu 1500 kg doğmuştu doktor tekrar bakmak gerek dedi
Fundatercuman gamzeozer16 Benim de sanırım 9 ya da 10 olacak gibi yarın gün alicaz inşallah 🙈 36+5iz biz sizin de haftaniz böyle mi acaba 🙈
gamzeozer16 Fundatercuman ben 37+1 normalde haftaya alıcaktımda doktoruma rica ettim oda kırmadı verdi🌸
gamzeozer16 Zanaservan ee zaten ilkindede saolsun sorunlu geçti uykusuz geceler vs simdide evim cok sıcak uyuyamıyorum ağrım oluyor terliyorum rüzgar hiç yok gram esmiyor😄 nasıl uyuyayım duş alıp yatsamda fayda yok geri su gibi oluyorum 😄
Zanaservan gamzeozer16 bende ağrılarımdan dolayı burnum da tıkalı 😩 son günlerdir dayanmaya çalışıyorum
Behiye89 gamzeozer16 sağlıkla gelsin yavrunuz 🌸❤️ 2 ağustos sabahıda ben doğuma giricem hepimiz için bolca dua edicem