Merhabalar arkadaşlar; ben 39+5 haftalık gebeyim normal doğum gözüküyor ama her hangi bir açılmam yada nişanım gelmedi sadece rahim ağzımda yumuşama var ve doktorum sabah 04:00/05:00 gibi hastaneye gel suni sancı verip doğumu başlatalım dedi aramızda suni sancı alan var mı? Bilgilendirme yapabilir misiniz korkuyorum neler bekliyor beni bilmiyorum