Ssevo_0713 23 haftadayız ayrıntılı ultrason da doktor bebeğimin kalbinde parlaklık olduğunu söyledi çok endişeliyim yaşayan var mı
Ozgebsktepe58 Ssevo_0713 canim benimde aynisi oldu 20 haftada ole demislerdi oglum dogdu bi hafta hastanede dolandirdim ettim hic bi seyi yok suanda cok sukur 3 bucuk yasinda korkma stres yapma ogluma bacagi kisa dediler kalbi delik dediler dogduktan sonra fenilkotonoru hastaligi teshisinkondu ama suanda cok saqlikli cok sukur Rabbime 😘
21_surprizbebk Ssevo_0713 benim de kızıma ayrıntılı ultrasonda kalbinde parlaklık var dediler bende sizin gibi çok endiselendim korktum. Doğduğunda hiç bir sıkıntı yoktu cok şükür. Kendinize boşuna stres yapmayın 🥰🌼
Aalleeyynnaa Genel olarak deniliyor ama çoğu doğum da geçmiş oluyor endişelenmeyin. Doğum sonrası zaten kontrolleri yapılıyor
aymus 22 haftalıkken kardiyoloji muayenesinde parlaklık var dediler 1 ay sonrasına kontrol verdiler 1 ay sonra gittiğimde kapanmıştı 🥰 o haftalarda görülmesi normal endişe etme demişti doktor Geçmiş olsun 💐