Naznaz6224 1508 1 agostos sunnı sancı ile normal dogum baslatılacak 2 cm acıklık var nisan geldı ne sancı var ne bırsey
Aybuke20 1508 38 hafta olunca hemen sezeryan oluyo mu yoksa sizin bi başka durum mu vardı benim de o hafta 38. Haftam olcak sezeryan doğum için gün verecek doktorum ondan merak ettim
maydaymaydaymayday 1508 1 ağustoa randevum var. İkizleri bekliyorum. Belki gittipimde yatış yaptırır. Bende ondan heycanla bekliorm. Bide çok yorgun halsiz kötü hissediyorum. Sıfır enerji. Mal gibiyim.
Mervegncyy Aybuke20 sezeryani genelde 38. Haftalarda yapiyorlar cunku son haftalar riske atmamak adına
Gamze464 1508 1 ağustosta 39 haftalık oluyor sabah 10′da spinal sezeryan olacak 9′da yatış yapılacakmış benimki makat geliş dönmedi o yüzden
Evrencakar 1508 ben varııım ☝🏻 Perşembe günü anestezi doktoru görücekmiş bakalım heyecanla bekliyorumm
Bebegim21 Yeni doğan bebek bakımı ile bir instagram veya whatsaap geubu kursak bilgilendiririx birbirimizi olmaz mi