Byza-clk
Bende de gebelik şekeri çıktı gerçekten çok zor bir durum normalde aşırı tatlıya meyveye düşkünüm benim için çok zor oluyor 😕 Sabahları tam buğday ya da çavdar 1 dilim yiyorum sonraki öğünlerde ekmek yemiyorum. Onun dışında kahvaltımı normal şekilde yapıyorum bazen de yulaf ezmesi yiyorum meyveyle beraber. Ara öğünde meyve+süt/yoğurt beraber tüketiyorum. Ama arada canım çok çok çekerse napiyim az tatlı yiyorum valla 😔😢 Benim sabah açlıklarım yüksek çıktığı için gece insülin yapıyorum şimdilik.