Noname9492 28.haftadayım Sağ göğüsümün altına giriyor ağrı acı karışık bir his yaşıyorum kaburgama vuruyor ağrısı resmen. Yaşayanlar var mı🌸
Noname9492 _ozlmm o an koluma vuruyor sanki bardağı kaldırsam ağrı artıyor🙈 çok seviyorlar oraya girmeyi ya
_ozlmm Noname9492 bende genelde otururken oluyor sol göğsümün altında bi yanma acı batma oluşuyor sızlıyo gibi çoğu mide yanması falan da diyor bilemiyorum bebek mi mide mi 😂
Noname9492 _ozlmm evet otururken daha çok oluyor mide ağrısında daha çok boğaza doğru yanma hissi oluyor
_ozlmm Noname9492 o zaman bebek 😊 boğazıma doğru olmuyor çünkü 😊 aradaki farkı öğrendiğim iyi oldu teşekkür ederim 🙏🏽
_ozlmm Noname9492 birde dün aşırı hareketliydi gündüz gece falan bugün daha az hareket ediyor sakin davranıyor elimi koyunca tekme atıyor sadece 😂 bu bi günü bi gününü tutması normal mi acaba sizde nasıl hareketleri
Noname9492 _ozlmm benimde o şekilde birkaç gün aşırı hareketli sonra aşırı hareketsiz minik minik dinlemesem anlamayacağım tarzda hareket ediyor artık alıştım bu duruma evham yapmıyorum😀