Lilosum Ya bi 100 de 100 diyecek olan birisi yok muuu 😂 6. Hissi kuvvetli olan da olur 😂 12 haftalığız doktorum tam cinsiyet öğrenme haftamda izne çıktı 😁
_ozlmm Lilosum yani biz kesin biliyoruz desek bile yanlış çıkma ihtimali yüksek 😂 tam kesin net öğrenmek istiyorsan tek seferlik başka doktora randevu alıp öğrenebilirsin daha garanti bizim yorumlarımıza göre 😂
Arife2736 Lilosum kafa yapısına göre erkek hissiyatimda o yönde tabi doktor değilim en iyisini onlar söyler Rabbim gönlüne göre versin
MerveA7 Lilosum ben kendimde başından beri kız diye hissediyordum göstermedi göstermedi 23. Haftasında gösterdi 🤣 ve hissettiğim gibi bir kızım olacak inş sizde kendiniz ne hissediyorsanız bence o dur :)
Efnanada 12 haftada erken cinsiyet için bence detayliya beklemeni öneririm ama bana erkek gibi geldi sağlıcakla kucağınıza alın ama kendimden biliyorum 12 haftam da %90 kız dediler 17 de erkek dediler 20 de kız 28 deyim ne olduğunu bilmiyorum 😅😂😂
Lilosum Efnanada Belirsizlik cok kötü ya doktorlarında bunaltıyoruz ama napim karnımda ne var merak edıyorum😂 sizinki yine en basa dönmüş ama 😂
mtlbaby Efnanada banada 12 inci haftada kız gibi görünüyor ama kesin değil kimseye söylemeyin şimdilik dedi 3 hafta sonra tekrar kontrolümüz var keşke net olmadan hiç söylemeseler de bizlerde strese girmesek 😞
_ozlmm Lilosum kız ben çok anlamıyorum diye yapmadım ama erkeğe benziyor kafası 😂 benim ultrasonum ile benzettim kafa yapısını
Arife2736 Lilosum benim ikinci oda oğlan gönlümce oldu linç yemeden kız istemiyo değilim ama kız çocuğuna bakamamaktan korkuyorum bu çok yarı bisi
_ozlmm mtlbaby evet bize de doktorum söylememişti 12.haftada tam net 16 da belli olur değişmez o zaman söyleyeyim hayal kırıkları falan olmasın demişti
MerveA7 mtlbaby ay öyle deme ya bizim doktor da göstermiyor göstermiyor arkası dönük derken 23. Hafta da söyledi artık kız diye önce hiç tahmin vs bişey söylemedi bende buna çok kızardım kaç yıllık doktor vardır bi bildiği tahmini söylesin en azından diyordum o da zor 😒
Lilosum _ozlmm Olsun canım ben hiç anlamam ultrason fotosundan ama bakar bakmaz cinsyeti söylüyorum 6. Hissim cok kuvvetli 😂 işin şakası tabiki maksat sohbet
Lilosum Arife2736 Ya burda lıncleyenlerın hepsının ıcınden bı cınsıyet gecıyordur emınım. Hem ben hocaya bıle sordum günah mı istemek diye hayır erkek veya kız ısteyebılırsın bu gunah değil gunah olan illa o olsun ondan baska ıstemem kafasıymış
Arife2736 Lilosum öyle tabi 2. De oğlan diye yazmıştım demediklerini bırakmadılar bana oysa kim istemez kızi olsun ama bı kız çocuğu yetiştirmek kolay değil koruyup kollamak çok zor korkum bu yönde aslinda erkek çocuğu yetiştirmek de zor ama ne bilim yapamam gibi geliyor bana