Bu ara gerçekten artık kendimden bıktım. Her şey üst üste geliyor… Üç gündür boğaz ağrısı ve ağır öksürük yaşıyordum. Dün gece gribe döndü ve bugünde baş ağrısı eklendi. Artık dayanamayacak hale geldiğimde kalkıp bir tane parol kullanmak istedim. Normalde gebelikten önce dolorex ve arveles kullandığım için evde tarihi geçmeden biter. Neyse 25 haftalık gebe olduğum için parolu kullandım ama bir baktım son kullanım tarihi şubat 2021… Bir tane attım. Fark ettikten sonra kusmaya çalıştım ama kusamadım. Acile gitmeyi düşünüyorum ama buradan da sormak istedim. Bir sorun olur mu?