Kanama ve sancıyla 34. haftada eğitim araştırmaya yatış yapıldı iki doz ciğer gelistirici+nidicard isimli ilaçla tedaviye başlanmıştı şimdi evden devam edicem. 37 ye kadar durur inşallah rahim ağzı da yumusamis dedi doktor bakalım artık burada bana moral veren yazan herkese çok teşekkür ederim. 3 gündür doğumhanede görmediğim doğum kalmadı film gibiydi dün gece nst de bağlıyken ıkinmayi reddeden kadına lütfen ıkın morarana kadar yoksa ağrın hiç bitmez dedim resmen doktorun işine falan da karışmaya başlamıştım artık postaladilar beni 😄