Evet kızlar 9 ay geçti ve 38 hafdalikken doktor hazırlıklı gel demişti gittim sancı vardı ntsde acilmam vardı 3 yada 4du ..bı baktım yatış diyor doktor odaya geçmeden beni doğumhane aldilar ve herşey orda başladı anneliğin ne zorlu yol oldugu yavruna kavuşma heycani..herseyi orda yasadim suyumu falan orda patlattılar lavman yaptılar nts bağlıydı sanırım suni sancı verdiler enson doğum masa aldılar ağrılar gelince ikinman geliyo cidden çok ağrı oluyo cok zorladım annem diye doğurdum annem kapidaydi eşimle suan yazarken bile gözlerim doluyor normal doğum yapan la sezaryan asla aynı olcagini düşünmüyorum canlı canlı çekiyorsun..(benim düşüncem)son ikanmayla doğdu yavrum dikis atılacak dediler onuda attılar ..şuan iyiyiz teyzoslar 22gunluk olduk🧿annelik çok ,zor ama bı okadr güzel bakmaya kıyamıyorsun artık benim yol arkadsim herşeyim ..gayet sağlıklı bebgim buaraada kalp parlklk görünmüştü sıkıntı yapmayın benim hamilelik çok takmistimm..