Selcan-41 Doktor alttan muayene ettiğinde kısalma var bir kaç günümüz daha var galiba dedi. Kısalmak ne oluyor bilen var mı
SutlacimiYedimmiBen Selcan-41 silinme oluyor yani yavas yavaş rahim agzin acilmaya başlıyor vajinaya yaklasiyor
Emine4 Kisalma degil de kasılma demis olabilir mi dicem altgan da muaynede kasilma cikiyomu bilemem kisalmayi ilk defa duydum bende
aslansmommm Selcan-41 evet o zaman doğum yaklaşmış bebek çıkışa geliyor demek istemiştir hayırlısı olsun saglıkla dogsun inşallah