10 haftalık gebeyim. Düne kadar göğüslerim müthiş derecede şişmiş ve sabahları çok ağrı verecek kadar hassas iken bugün bi anda yumuşayıp ağrıları da baya hafifledi. Hormonlarım mı düştü acaba neden böyle oldu diye endişelendim. Başka yaşayan var mı?