Kızlar iki hafta önce doğum yaptım. İlk hafta bel ağrım yoktu ama sonra tek taraflı bel ağrım başladı böyle kalça ağrısı gibi tarif edemiyorum tam olarak ama sol bacağımın üstünde duramıyorum ağrı kesici içmeden. Böyle bir durum yaşayan var mı ? Ne yapmam lazım ve ne zaman geçer tahminen. İşlerimi çok zor hallediyorum :(