drmeri tekrar merhaba arkadaşlarım. doktor bugün kontrolümde 24 saat idrar tahlili istedi. yarın sabahtan çarşamba sabaha dek yaptığım idrarlari biriktirecekmisim. bunu ne için istiyor acaba hiçbir şey demedi
Zeynepneva drmeri idrarında protein kaçağı var demek ki canım tansiyon takibi de isteyecektir gebelik zehirlenmesi belirtisi oluyor ikisi bir arada olunca.
drmeri hilalhanim öyle mi arastirayim inşallah. teşekkür ederim. tansiyonum 14lerden inmiyor ondan dolayı diye düşünmüştüm ben de
Merveofs Protein kaçağındandır canım bana da şimdilik 1 haftalık tansiyon takibi verdi şükür iyi gidiyoruz 4 gündür. Tuza dikkat et en minimum şekilde kullan