merhaba arkadaslar bugün kontrole gittik. 30 haftadayim. bebeğim başından beri baş geliş ve aksamlari vajinama çok baskı yapıyor. o yüzden doktor bugün ilk nst ye bağladı beni. 31 haftadasin dedi. boy 39 40 cm kilo 1630gr dedi. her şey suan yolunda duruyor ama ta vajinamin orda kendini sıkıştırmış. hiçbir şey göremedik. secde pozisyonunda dedi. sadece saçları çıkmış onları gördük 😍😍
onun dışında tansiyonum 14ten düşmüyor takibe aldı bakalım ilaç baslama durumum var? bu durum riskli mdiir? çok baş dönmesi kalp çarpıntısı yaşıyorum.
bir de biz kac seferdir bebeği göremiyoruz önce ne güzel net yüzünün resimlerini alırdık. şimdi iki büklüm yatıyordu oğlum. yeri daralıyor dedi biz bir daha yüzünü göremeyecek miyizzz doğuma kadarrr