Deletedmom8373 saglikciaanne ben sonuç gösterme bahanesi ile bi gideyim bakalım 2 hafta sonra orada da derim 3lüyü yapmasak ne olur diye 😂 İşte gitmişken birde görsem keşke ikilide göstermedi de fotoğrafda vermedi bi cinsiyet tahmini yaptı o kadar 🥲en son 9. Haftada gördüm minnoşumu 13. Haftadayız insan özlüyor
saglikciaanne Deletedmom8373 bende en son 12 de gördüm şuan büyüdüğü için çok merak ediyorum yani arada kocaman fark var sonuçta ama banada göstermiyor bende detayliya giricem o zaman bakicam artık cocuma napayım😁
Merve201119 Deletedmom8373 ben yaptırmadım üçlü test ama benim doktorum gerek duymadı ikili testim normaldi direk detayliya girersin demisti yaptirip yaptırmamak sizin tercihiniz tamamen
Deletedmom8373 saglikciaanne Allahıııım inşallah detaylıda gösterirler gerçi ne fotoğraf ne birşey veriyormuş devlette ayrıntılıda bende özelde yaptırayım diyorum kafam çorba gibi açıkçası. 🤭
Ece61 Bende şu an 11 haftalığım haftaya İnşAllah 2 Li teste gideceğim kararsızım aslında ama doktor söylüyorsa gitmek lazım her halde bilgisi olan varsa dönebilir mi 😍☺️
Deletedmom8373 Ece61 Ya çok basit birşey aslında bir ultrason bir kan ama bende herşey normalde ikilide üçlü taramayı yaptırmayayım dedim inşallah gerşey yolunda gider sizin içinde 🙏
saglikciaanne Deletedmom8373 ay evet devlette on dakkika bile sürmüyor zaten detaylı ama özelde bir saat jsjsj herşeyi gösteriyor doktor ben o yüzden özele gidicem jsjsjs
Deletedmom8373 saglikciaanne Tamam aklımda kesinleşti önceden randevu alayım mı gerek var mı napayım özelden ? Yoksa o haftalara geldiğimde hemen bulabilir miyim randevu? Heyecanlandım birde özelde cdsini vs de veriyorlarmış yani ben çok istiyorum 😍
saglikciaanne Deletedmom8373 bence bulamazsın canım ben kendi haftaki bekledim şuan zar zor dört hastaneden sıra bulamadım başka bir yer aradı son anda buldum öncesinde arayıp alman lazım
Deletedmom8373 saglikciaanne Hemen aramaya başladım randevumu alayım hazır olsun çok teşekkür ederim 🙏🙏