Benim de plasenta önde 17. haftada kanamam oldu iki gün hastanede yatım .Sonunda eve çıkardı doktor bir ay boyunca ara ara kan geldi kahverengi leke sonra kendiliğinden geçti 30. haftada tekrar kanamam oldu ama her şey yolunda olduğu için doktor yatırmadı . Bu kanamadan sonra da pıhtılı kanama oldu on gün 31+4 deyim şimdi Dün gece yine kanamam oldu kocaman bir kan pıhtısı geldi baya kanadı .Hemen doktora gittik.Rahim ağzında açılma yok.suyum iyi ,nst de sancım cıkmadı doktorum ne olur ne olmaz diye ciğer geliştirici iğne yaptı .ama bügün bütün gün kasık be bel ağrısı yaşadım .şimdi evdeyim ayaklarım yüksekte yatıyorum .Vajinal fitil kullanıyorum Bütün hamileliğim boyunca hep kanama riski ile geçti kanadı da benim de plasenta rahimin yanında ,doktorunuza plasentanın nerede olduğunu ve kanama riskinin olup olmadığını sorun mutlaka