AsliHa yalancı Nisan o bence canım benim ilk gebeligimde 38+3 te doğum yaptım bir hafta oncelerinden geldi Nisan sancı yok hiç takmiyordum göbeğime bakiyordum sürekli aşağı inmismi diye bı gece ansızın sancı girdi gece 12 de yatıyordum uyandım evde gezine gezine lavaboya çıktım sancım sıklaştı kahverengi idrara çıkmaya başladım saniyede bir suyum gelmedi ama eşimi kaldirdim annemi kaldırdım gece 5 de gittim 8.35 de oğlum dünyaya geldi açılma 7 santim olmuştu