misslavinia1 yaa şuan aynı şeyi yaşıyorum ben de :( mantar benimki, kaşıntı ve kızarıklık var cidden çok kötüyüm 😞Allah beterinden saklasın tabi. Dr Zalain krem ve Donaxyl fitil verdi ama fitili koymayı beceremedim, hep acı ve kaşıntı var çünkü vajina girişinde :( 18 haftalık hamileyim ben de. Akıntı artıyor ya hamilelikte o böyle durumlara sebeb olabiliyor ilişki de tetikliyor bence