Sibbeell her şey normalse bence size tavsiyem yaptırmayın, testin güvenilirliği %80-85 olduğu için yanlış bir sonuç verirse ne kadarda olsa gebeliğinizi kafanızda soru işaretleriyle geçirmeyin derim. Zaten ilerleyen haftalarca detayla usg olacak bebeklerinizin parmak uçlarına kadar göreceksiniz.