secondtimemom Yarın doktora gideceğiz şuan 15+1 haftalık cinsiyet öğrenebiliriz çok merak ettim de size de sorayım dedim 😻
secondtimemom Minik_prenses 2,5 yaşında bir oğlum var ben kız gibi hissediyorum hep ya da kız istediğimden bilmiyorum ama ne olursa sağlıklı olsun önceliğim her zaman bu oldu ❤️
secondtimemom yigitinannesiiiii yazarım tabii bu arada doktor kıza benziyor ama çok erken şuan bunu konuşmak için demişti 12. haftada 😅 ilk oğlum içinde aynı şeyleri söylemişti tabi 🤣
secondtimemom yigitinannesiiiii öğrendim canım kız dedi doktor kesin mi dedim evet kesin ve net dedi 😻
secondtimemom TuranAlpin_annesi Öncelikle çok teşekkür ederim ❤️🌺 İnan ben hiç anlamam ama tahmin edecek olursam erkek gibi geldi bana 💙 Rabbim gönlünüze göre versin sağlıklı hayırlı evlat olsun ❤️