_akalin3 Kızlar beslenmeme hep dikkat ederim bu hafta muz kaşar süt yogurt kabak cekırdegı yanı yemedıgım şey kalmadııı ama yok bır haftda sadece 200 gr almış yanı standart ondan asla kafaya takmayın kilo gen yani denedim
aylinpalaa _akalin3 benimde beslenmeme dikkat ettiğim hafta 100 gr almıştı bu hafta ise 300grama yakın aldı özel bir şey de yemediğim halde.
izobellaaa-_- _akalin3 valla ben diyetteyim ye çocuğa yazık diyenlere direk cahil gözü ile bakıyorum genetik olduğunu düşünüyorum zaten akşam 6 dan sonra da ağzıma birşey sokmuyorum rahat geçiyor böyle ağırlaşmadan çocuk kilolu olsa iyi tabi ama olmasa da olur normal doğum istiyorum 😀🫶
Mervedez159 _akalin3 evet ya bencede hıc alakası ozel hıc bısey yemıyorum hıc bıseyede dıkkat etmıyorum zaten hıc bısey yıyemıyorum 30. Haftamdayım hatta 5 kilo verdım ama bebegım cok şükür iyi ve bıraz ileride bile
12_ze _akalin3 ne kadar çok takarsaniz o kadar geri teper ben çocuk kilo alsın diye ugrasmadim öyle şunu yiyim bunu yiyeyim normal yemeğimi meyve mi vs su bu tarz şeyler yedim bir haftada 500 gram almış ve son haftalar da çocuk kilo alır daha fazla o yüzden son haftanız da alırsınız bu kadar takmayın bebeğin kilosunu
izobellaaa-_- 112268 yok canım kendi kafama göre akşam 6 dan sonra da yemeyince kilo vermesen de çok kaç Aydır aynı kilodayım biraz açıkıuorum geceleri ama dayanıyorum 78 kilo 72 boy 30 haftadayım şuan
12_ze _akalin3 canım iyi kilosu haftasına göre son haftalar da da kiloyu daha hızlı alıyor gayet makul bende takmayın kilosunu bu kadar son haftalar da siz bile inanamiyorsunuz kilo artışına