Misseyma Sancı olmadığı için bakmamış olabilir canım normalde sancı olduğu zamanlar bakıyorlar açıklığa.Bazi hastanelerin nstsnde yazıyor minimum 12 cm açıklık falan dye sizde var mı böyle bisey
nazy Misseyma anladım canım bilmiyorum ki hiç yaziyormu sabah ben giderken hep Hafif ağrılarım vardı ama nst de çıkmadı şuan dada ara ara ağrılarım var
nazy tazebiranne_hg04 anladım şuan iyim ağrılarım vardı geçti cogalirsa veya suyum gelirse gidecem hastaneye