seymabayrak44
Yok kuzum kilo az bile almışsın ben de 7,5 aylık hamileyim 12 kilo aldım tabi kendimize olabildiğimizce ne kadar az alırsak o kadar iyi. Gebelik şekeri çıktığı için dikkat etmezsen bundan sonra çok fazla kilo alabilirsin. Diyet yapman lazım tatlı olarak sadece meyve yiyebiliyorsun yanında süt ya da yoğurt tüketirsen daha iyi olur genelde de ekşi olanları tercih edersen daha iyi olur tabi. Onun dışında beyaz unla yapılan herşey yasak. Ekmek ben kahvaltıda 1 dilim tüketiyorum oda tam buğday ya da çavdar . Geçmiş olsun şimdiden gebelik şekeri çok zor valla en azından bana öyle geliyor. 😕