enesayazmoom Benimde sezeryandı. 30. Haftadan itibaren 2 hafta öndeydi. Yine de Sezeryan gününü sata göre verdi doktorum. 37+1 de 38+4 için gün aldık o zaman ultrason da 41 haftalık görünüyordu. 37+2 gecesi acil sezeryana girdim tansiyondan. 5 gündür başım dönüyordu önemsemiyordum demek ki gitsem 36.hafta dogacakmis 🥲