Kızlar doğum yapalı 18 gün oldu bebeğim küvezeydi dün eve geldi fakat sürekli uyuyor uyandırıyorum 2 dakıka sorma yine uyuyor tek gögüsümü emiyor 15 dakıka ama hastanedeki hemşire 15 15 iki memeyi 30 dakıka emzir üstüne 30 ml süt ver biberonla dedi ama çocuğum istemiyor biberonu diger gögüsümü koyunca de emmiyor napıcam bilmiyorum çocuğum aç olabilir mi çok küçük daha erken doğdu zaten bu tarz şeyler yaşayan var mı