Kadın doğuma randevu bulamıyorum dün hastaneye gittim direk doktorun yanına çıktım bana bir hafta sonra gelin muayene ederiz demişlerdi dün gittiğimde de randevusuz muayene etmiyoruz dediler hüngür hüngür ağladım 12+6daydım bebeğimi çok merak ediyodum ama o gün o muayeneyi olmadan çıkmadım o hastaneden 😅