Gecen hafta kürtaj oldum arada azalıp artan kanamam hala devam ediyor 6 gün oldu normal midir? Kanama leke gibiyken hiç sıkıntım olmuyor ama biraz artınca adet sancısı gibi agrım oluyor. Birde kontrolüm cuma günü muayeneyi karından mı vajınal ultrasonla mı yapıyorlar 😕