Ranaaa1 Bugün bende dahiliye doktoruna gittim beni endokrinolojiye yönlendirdi oraya gidicem şimdi. Tsh 6.630,serbest t3 4.33 çıktı. Hamileliğimin başından beri ara sıra lekelenme ve az miktarda kanamalarım oluyordu toparlayamadım bir şu durumu😔 bu değerler böyle yapar mı 😔 sebebi bu mu biliyor musunuz 😔😔