susamsmom Kızlar, aranızda TSH değeri düşük olan, Hipertroidi hastası olan var mı ? Varsa kaçıncı haftadasınız, neler yaşıyorsunuz, doktorunuz ne gibi bir yol izliyor, ilaç kullanıyor musunuz ?