Damla_gokk hiç korkma kuzum bende tüp bebek tek yumurta ikizi kanama olsa bile korkup panik yapma benim lekelenme vardı 13+4 kananmm oldu ve 1 hafta yattım suan 25+5 haftayiz şükürler olsun yok bişey ben bilinçsiz öyle telesa kapildimki sakin kanama olmaya bilir sadece leke olarak kalır …leke herkeste var hemen hemen kalbini ferah tut …..birde benim yaşım 40 canm gençler dahada dirayetli 🥰🥰 bebislerim sağ saglim kucağina almayı nasip eylesin rabbim 🙏