Sevilo bana da 30 haftalık olduktan sonra aşırı iştah geldi şimdi 36 haftalık oldum dediginiz gibi 2-3 saatte bir çok acıkıyorum öğünlerde çok yemiyorum ama sık sık birşeyler yeme ihtiyacı hissediyorum, su içiyorum uykum sabaha kadar kaç kere bölünüyor lavaboya kalkmaktan. Bebek doğunca saat başı kalkacağım için şimdiden alıştırma oluyor 😌