Handenurrctn Ben ateşimin derecesini bilmiyorum ölçer yoktu evde hastanedede hatırlamıyorum ama 38in üstü oluyo sanırım coronada çok vücut ağrım vardı kuru öksürük halsizlik burun tıkanıklığı ondan bi kaç gün öncede ağzım burnum kaşınıyordu hatta ben o yüzden mevsimsel alerji sandım ama değilmiş