Bende Ankara’da ikamet ediyorum. Merak ediyorum genelde etrafında sorduğum insanlar çok memnun kalmış. Kadın doğum doktorlarının çoğu ilgili ve iyi doktorlarmış. Hastanede hemşirelerde doğumdan önce ve sonra çok yardımcı oluyorlarmış. Ama birebir deneyim yaşayan birisinden öğrenmeyi de çok isterim