Eczacianni Kızlar selam. 26+5 hamileyim dünden beri aşağıdan geçmeyen bi kemik ağrım var sanki açılıyomuş gibi normal mi? Doktora mı gideyim?? Normalse geçmesi için tavsiye alabilirim🙈
Kbra_122 Eczacianni kendimden yola çıkarak söylüyorum geçmiyor rahim baskı yaptığı için o ağrı oluyor bnm kayıt kusur bile ediyordu 😮💨
leona98 Eczacianni bendede 27.haftadan beri var. (28+2 haftaligim su an) Internetde arastirdim cati kemigi agrisiymis. Bebek buyudukce, dogus yaklastikca kemikler dogusa hazirlaniyormus. Kasilma yoksa endise etmeyin . Her gece ayni agriyi ben de cekiyorum
TinyBabys Eczacianni kızımda vardı o ağrı. Tahminen aynı haftalarda başladı. Maalesef doğuma kadar sürdü. Doktorum magnezyum vermişti ama hiç faydası olmadı. İnşallah bu hamileliğimde olmaz diye dua ediyorum.
Kbra_122 Eczacianni benim 3. Çocugumda 5 aylıkken başladı artık ilerki aylarda yürüyemüyordum kemiklerim katır kutur ediyordu sanki bacağımı kaldıramıyordum bir şey giyebilmek için ama bebek kilolu doğdu ondan sanırm şimdiki gebeliğimde çok aşırı olmasada ağrı yinede Allah yardımcımız olsn
Eczacianni leona98 kasılma nedir bilmiyorumki arada bi gaz sancısı givi ağrılar oluyor ama düzenli değil
TinyBabys Eczacianni çok acı veriyor, ben uykumda dönerken bile acıyor diyip ofluyormuşum eşim hep öyle diyordu. Yastıkla yatınca bi nebze rahatlatıyordu ama yürürken falan çok fena. Allah yardımcımız olsun. ☺️
purplemallow28 Eczacianni o ağrıyı çok iyi bilirim bendede 27. Haftada başladı doğana kadar hatta bacaklarımı kapatamıyodum nerdeyse yastıkla yatıyodum zordu baskı yapıyor bebek ondan canım normal
Usnac1995 Benim nerdeyse 20. Haftadan beri vardı. Yaklaşık 27 den sonra falan geçti çok şükür. Şuan 30 dayım yine gelir mi bilmem. Bir ara yürümekte bile zorlanmıştım. Doktor magnezyum verdi bunun için. İsterseniz sizde bir sorun
Pcoslubiranne Eczacianni Gecmiyor maalesef yatinca anca hafifliyor kalkinca yine oluyor.daha bugun gittim 2 aydir bende de var neredeyse.Normal dedi doktorum.
QUEEN088 Eczacianni Ya bende 16 haftamdayim oyle baskı var bende bebeğimin ayaklari ordaymış😫Şimdi doktora söyledim magnezyum iğne yapdırcam