12_ze Kızlar 40 hafta oldum bugün dün sabah yatış verirler diye doktora gittim. Doktor 42 ye kadar yolun var çocuk da sen sağlıklısın doğum için bir durum görmediği için 42 ye kadar beklicez dedi. Bekleyelim beklemesine de bi hafta önce gittim 3.100 gram dün gittim 3.600 gram bi hafta da 500 gram almış ve ne zaman gelecek belli değil gün geçtikçe kilo da alıyor kaç kilo sonrası sezeryana giriyor bilmiyorum bu gidişle sezeryana alacaklar gibime geliyorm
fatmakoken1_ 12_ze ben şuan 36+5 günlük hamileyim doktor bana eğer bebek dönmeseydi 38 haftada sezeryan tarihi verecektim dedi bide bebeğim kilosu 4 kilo olursa kesinlikle sezeryan dedi normal doğum da 37-41 hafta arası bekleniyormuş 42 hiç bi doktor önermiyor kakasını yutuğu için
zepbjk 12_ze Ben de normal için bekliyordumda 40ı geçince zaten bebek kızdı ama iriydi ztn kanalda fln değildi benmki hiç doğacak gbi değildi 😂 Genelde 4 kilo üzerini sezaryene uygun buluyolar ama senin genel durumunu en iyi doktorun bilir bi hafta daha bekle duruma göre bi yol haritası çizer ikisine de hazırla kendini
Minnosbaby 12_ze evet genellikle kimi doktor sezeryancı kimiside risk yoksa normal doğumu bekliyor canım
fatmakoken1_ 12_ze evet riske atıyor her doktor diyor çünkü 41 den sonra kakasını yaptığı için tehlikeli diyorlar senin doktorun nasıl o şekilde dedi onu anlam veremedim
12_ze fatmakoken1_ bende anlamadım 42 ye kadar bekleyelim dedi ben yine kontrole gidicem 2 gün sonra ama bakalım
12_ze fatmakoken1_ 3 cm açılma ile bi hafta duruyorum zaten muayene etti herhangi bir problem yok dedi sende bebekte sağlıklı o yüzden yatış vermedi. Kendimi çok hazırladım doğuma ama bekleyelim dedi
Bebetoveannesi 12_ze devlet mi canım devletse normal öyle demesi bunu çok yapıyorlar sonra bebek kakasını yiyor bir sürü Riske atıyorlar eğer devlete gidiyorsan aşırı ters bi durum olmadıkça sezeryana almıyorlar özelde isen kendi isteğinle 38 den sonra sezeryan olabiliyorsun
12_ze Minnosbaby ben geçen gittim doğum hane katına 3 cm açılma suni ile doğurursun sabaha dedi kabul etmedim dün de aşağıda muayene yerine gittim uzman doktor vardı o da bekleyelim dedi 42 ye kadar muayene etti canımı aldı sandım açılma olsun diye mi yaptı ne sonrasında kanama oldu normal dedi sancin sık olursa gel dedi bu kadar nts de sancı da çıkmadı sancı çıksaydı acaba doğuma alirmiydi
Orenpuding 12_ze ultrasonda %12,5 sapma payı olabiliyor tam kiloyu ölçemiyor, ben stres olmayın derim, arkadaşım da bekliyprdu günü dolduğu için 4 gün sonra doğurdu bir problem çıkmadan, iyi düşünün iyi olsun 😌🌹