Sebahat42 Kızlar ben 3.bebegime hamıleyım ıkı cocugumu sezeryanla dogum gaptım ama bunu normal istıyorum 6sene gectı ıkıncı dogumun üzerınden varmı aranızda sezeryanla dogum yaptıktan sonra dıger bebegını normal doguran