smallbaby yok zaten canım benim ıkınmak sorun olmuyor eğer sorun olsa bana olurdu ben çok özür dilerim ama yirtina yirtina ikiniyorum çok kabızım doktor endişelenme dedi sorun olmaz ıkınmak ayrı bir şey bebeğin bulunduğu yer ayrı bişey dedi ve çok iyidir yani doktorum kalitelidir üstüne basa basa sordum defalarca.kabiz olanlar bebek yönünden canını sıkmasın sadece kendi yönünden canını sıksın bebislik durumyok 😍🥰